PowerBatin.com

All about men and women...
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 nape mcm tu??!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
miniang



Number of posts : 4
Age : 26
Location : kedah
Registration date : 14/01/2013

PostSubject: nape mcm tu??!!   Mon Jan 14, 2013 6:52 pm

KENAPA??!! bf ku dengil sgt lah.. die nak pigi belaja kat uk tp ku x bg, takut nanti hubungan kita akan putus.. ku mmg risao ler.. tp die ingin pigi sgt.. ckp utk future kita.. haih ku pon x tau benar ker x..
Back to top Go down
View user profile
chuge



Number of posts : 2
Age : 28
Location : melaka
Registration date : 15/01/2013

PostSubject: Re: nape mcm tu??!!   Tue Jan 15, 2013 3:20 pm

duh, sy rasa ko patut sokong kt die. mmg baik tok masa depan
tp kena skype atau bercakap tiap2 hari jugak ler..
kalo x, mcm video ni aje.. bit.ly/dontLoseItAll
Back to top Go down
View user profile
annely



Number of posts : 5
Age : 25
Location : perak
Registration date : 16/01/2013

PostSubject: Re: nape mcm tu??!!   Wed Jan 16, 2013 6:58 pm

pendek sgt video tu, x berapa paham
18hb ade video yg kedua dh kan??
Back to top Go down
View user profile
chuge



Number of posts : 2
Age : 28
Location : melaka
Registration date : 15/01/2013

PostSubject: Re: nape mcm tu??!!   Sat Jan 19, 2013 1:03 am

chuge wrote:
duh, sy rasa ko patut sokong kt die. mmg baik tok masa depan
tp kena skype atau bercakap tiap2 hari jugak ler..
kalo x, mcm video ni aje.. bit.ly/dontLoseItAll
korang dh tengok ker?? dh update. oh cincin tu dr bf dia. tapi ai rasa ni mmg nasib dia dan jugak pompuan tu
x da jodoh ler mereka ni..
Back to top Go down
View user profile
suriababes



Number of posts : 2
Age : 39
Location : KL
Registration date : 13/04/2011

PostSubject: Re: nape mcm tu??!!   Mon Jan 21, 2013 12:20 pm

annely wrote:
pendek sgt video tu, x berapa paham
18hb ade video yg kedua dh kan??

aikya.. ada apa boleh buat... sudah habis memori.... nak dapat balik pun susah.
Back to top Go down
View user profile
miniang



Number of posts : 4
Age : 26
Location : kedah
Registration date : 14/01/2013

PostSubject: Re: nape mcm tu??!!   Thu Feb 21, 2013 12:04 am


tengok episod 3 ni dh berakhir... pompuan tunggu org yg betui sebenarnya
sebab laki tu masih balik cari die.. best lah.. sy pon rasa syok tengok mereka dua ni
huhuh
Back to top Go down
View user profile
yippiewong



Number of posts : 1
Age : 40
Location : petaling jaya
Registration date : 26/04/2011

PostSubject: Re: nape mcm tu??!!   Mon Feb 25, 2013 7:49 pm

Cool seronok nya tak perlu usaha dapat balik gf tu....
Back to top Go down
View user profile
suriababes



Number of posts : 2
Age : 39
Location : KL
Registration date : 13/04/2011

PostSubject: Re: nape mcm tu??!!   Mon Feb 25, 2013 7:51 pm

sweet nya.. dengan satu telephone.. boleh dpt balik bf nya,... shoik nya
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: nape mcm tu??!!   Today at 2:06 am

Back to top Go down
 
nape mcm tu??!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PowerBatin.com :: Teruna Dara :: Kaunseling Masalah Cinta & Peribadi-
Jump to: